hhannaforever

Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna - 2 juli 2011 11:37

Hejsan sötnosar!!:P

Angående min tävling Den slutar den 18 juli!:D

Det var någon som mailade till hhannaforever@hotmail.com och frågade så det är svaret!:D


Kom igen nu och va med i Tävlingen!:D Snälla!:P Det är väl alltid kul att vinna?:)

Det är bara en tävlande hittils... Så det är nästan säkert att den personen vinner...:P


___________________________________________________________


Just nu sitter ja i bilen på väg till Strömstad!:D


Jag orkar itne blogga mer nu, jag är åksjuk...:( Hejdå

Bjuder på en liten bild!!:P


 

Av Hanna - 1 juli 2011 17:41

Hejssan Sötnoosar!:D


Jag är med i en tävling och det är därför mitt nästa inlägg kommer se ut som det gör!:D


Bjuder på en bild!!:D


 

Av Hanna - 1 juli 2011 12:34

Hejj sötnosar jag vill ha en tävling för er!:) Fast jag har bara fem följare men ni kan väl vara med och tävla ni som kollar??:D Det är ju alltid kul att vinna!:P


Okejj, Jag frågade Tilde vad hon tyckte att tävlingen skulle handla om och ett av mina förslag var att den som fotade finast bild skulle vinna och det tyckte Tilde var bra, Så det ska tävlingen handla om!!:D


Regler:

Du måste ha fotat den själv (of course)

Det ska ha nånting med sommar att göra

Den skall vara relativt ny

Om det är på någon person så måste du fråga innan du skickar in


Så här gör du!:D


1. Fotar en bild!:P


2. Skickar bilden till hhannaforever@hotmail.com OBS! Glöm inte att skriva ditt namn, och din bloggs namn!;)


3.Väntar tills den 18 Juli då tävlingen går ut


4. Kollar om du har vunnit!;D


Pris:

Jag lägger ut din bild och du kan forsätta att skicka bilder så lägger jag ut iallafall en bild i veckan, Och så rekommenderar jag och följer din blogg:)(Om du har någon)



Ja!:D Så går tävlingen till, hoppas att du vill tävla!:P



______________________________________________________________________-


Nu är ju vi i vår stuga, Och Imorgon skall vi åka till farmor i Strömstad!:D

Fast det ända negativa är att vi måste ha med kaninerna:/

Det är ju bra på ett sett, vi kommer ju inte sakna dom, men dom måste sitta fem timmar i bilen i deras småå transport burar..../:

Jajaa:) Dom kommer få vara ute mycket när vi är i Strömstad!:P


Jag bjuder på en bild som ni har settt innan!:D

Heejddå


 

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards