hhannaforever

Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna - 23 juli 2011 19:49

Heyy bloggen detta får bli ett snabbt inlägg (som ni ser i rubriken:P).

Idag vaknade jag och pappa vid sju, gick upp, åt frukost, och gjorde oss i ordning. Sen åkte vi till Vellinge Sporthall där vi skulle samlas, och sen så åkte vi till Trelleborg!:P

Jag skriver om matcherna (som vi spelade)här!

Gårdarike-Palmstaden 1: 2-0

Gårdarike-Palmstaden 2: 6-0

Gårdarike-Åkarp: 2-2 (Jag gjorde mål;P)

Gårdarike-Palmstaden 1: 6-0

Gårdarike- Palmstaden 2: 8-1

Gårdarike- Åkarp : 0-1


Ja som ni kanske fattar. så kom vi tvåa!:D Hihih vi ägde ut båda Palmstads lagen:P

Vi har vunnit över Åkarp innan, men i finalen fick dom in sitt lilla mål efter en minut. Men aja sånt är livet...

Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder idag men imorgon lovar jag!;D


Jag tyckte Verkligen att alla kämpade till max och alla var jätteduktiga! Bra spelat tjejer!!!:D


Nu ska jag och pappa äta Nam Nam (Som jag har berättat om innan;P) och det blir mums!:D


Hääydå jag får väl bjuda på en bild ;D

 

Ballerina^^ Det är från när jag och Maggis fotade när vi  renoverade xP

 



Av Hanna - 22 juli 2011 17:37

Heyy jag har tråkigt. Mamma och Tilde har precis åkt till stugan och pappa kommer inte hem förrän om typ en timme:/

Och mamma hade köpt en sån grej till foten men denna var för för stor och matchen är imorgon:o

Vad ska jag göra!?

Mamma sa att jag fick spela första matchen utan sen sticka snabbt in och köpa en men dte tror jag inte att man får....


Idag har jag inte gjort något förutom sitta vid tv,data, laga mat och läsa. BORING ELLER VAD?:(


  Helt normal egobild xP


hejdåå

Av Hanna - 22 juli 2011 12:40

Veckans blogg vinnare denna veckan är:

www.disaster.bloggplatsen.se

Grattis!:D

Jag tyckte att din blogg förtjänade att vinna för du bloggar ofta och har många bilder:)


Av Hanna - 22 juli 2011 12:04

Hey bloggen:P Jag stör mig riktigt mycket på stilen jag har när jag skriver... Så det ska jag byyta... jag bytar nu. Så det är denna stilen jag vill ha:D

Den heter Courier New:)

Innan gillade jag Comic Sans Ms men jag har tröttnat på den nu!xP


Golf-lektionen igår blev tyvärr inställt eftersom det spöregnade:(

Men jag ska ha lektioner tis, ons, tors istället:)


Idag skall jag inte göra något speciellt, bara vara hemma och slappa:/ Fast jag vill va med nån men ingen kan typ;(


Fast imorgon är det ju bandycup!:D Ni får hålla tummarna för mig!:)


Eftersom Tilde inte ska va med på cupen så ska hon och Mamma upp till stugan men jag och pappa ska vara kvar och ha fredagsmys idag!:D


Jag får väl bjuda på några bilder!:)


Ella:D

  

Godis affär i Göteborg:D

Emma i Göteborg (med bandyn)

  

   Göteborgs cupen med bandyn hyperaktiva jag xD

  

   Vampyr i tåget på väg till Gbg??

  

    Hahah failad vampyr xP

     Liten Hanna utan framtänder!xDD



Hejdåå:)


Av Hanna - 21 juli 2011 18:45

Hello bloggen nu är det dags för mig att skämmas!:D

Jag ska indruducera några finfina bilder som jag precis plåtade med Webbcamen :D

Enjoy:P

Sne fejs :D

  

Jag har en tvillinf, FYI

  

Fjortiskanin:DD

  

HAHAHHAAH xD

   Ja jag fick bjuda på en lite n bild på mig och Maggis ochskåxP

Vi är snyygga tcak vi vet :D




Nu ska vi se på den näst sista Harry Potter filmen , och jag ska typ ordna min mat nu:)

Mamma hade varit snäll och handlat typ "Fotstöd" som man har på foten (ser ut som en strumoa) när man spelar innebandy, eftersom jag bröt foten fem år sen och dom ville inte gipsa eller operera....

Men tyvärr vad den för liten och mamma köpte den på rea och går inte att byta så vi får köpa en till och ha en Liten(:P) x-tra:DD



Hejdå!!:D


   Gammal bild, fotograf, www.disaster.bloggplatsen.se (CLaudia)




Av Hanna - 21 juli 2011 08:35

heey läsare som ni har sett har jag ju en ny header!:D

I hope you like it:P Jag har faktiskt fotat alla bilder själv med min fina Sony alpha290

 

Fin va? Tycker jag iaf:) Och vettuvad? Imorgon fyller den 3 Månader!(systemkameran alltså) :D

Grattis;D


Eftersom jag älskar Ella så mycket ska jag bjuda på några bilder på henne!;D


Fick ta några som jag redan lagt upp               Älskar dig gumman<3 Puss :* <3


Jag ska nog inte göra nåt spc idag, fast det kanske är extraträning med bandyn:) Hoppas jag orkar, jag är trött och har ont i huvudet:(


Jag ska nog sova lite nu, och sen äta frukost.

Hoppas jag blir bättre sen. det är säkert bara jag som är väldigt trött:)


Hejdåå

 

åh ja juste jag ska bjuda på några bilder som jag redigerade igår i picnik!:D


     

Jag har ofc fotat alla bilderna själv with my camera!:D


Åh ja juste det glömde jag berätta, idag ska jag gå på privat-golf lektion!:D Idag ska vi nog prata om regler och sånt och inte spela:)


Så nu gäller det. Hejdå

Av Hanna - 20 juli 2011 22:00

Titlen säger väl allt!:D

  bilder:

längst upp till vänster, Från Norge i Maj

Näst längst till vänster, Strömstad på väg t. Norge

uppe till höger, hemm typ i Maj

Stor bilfd, jag fotade lite innan vi skulle på 100-års kalas I maj

Mitten t. höger, blomma xP

Nere till vänster, Jag och Mollie hemma hos Mollie när vi sov över där i Maj!:D


Godnat, ska bara spela data lite till, sen spela gitarr, sen träna golf m. pappa (Läsa böcker)


Hajdoew:D

Av Hanna - 20 juli 2011 21:04

Hej bloggen idag har jag haft måånga läsare! kolla som det höjde sig idag!:o

  

Hahah bra va!? Jag älskar er och hoppas ni älskar mig med;D Hahah:P



Jag har precis kommit hem från extraträning på bandyn inför utomhus-cupen på lördag(kommer nog bilder då;P)

Jag hoppade direkt in i duschen och dushade(xD) och sen så tog jag på mig myskläder, sen så åt jag och satte mig här vid datorn:)


Eftersom jag gillar er ska jag skriva några bra låtar!:D


http://www.youtube.com/watch?v=sg2L0O6l8As&feature=feedlik

Detta är en tonårs tjej som heter Tiffany Alvord som har blivit känd via YT!:DHär sjunger hon Grenade:)


http://www.youtube.com/watchv=0RYWViHBZg4&feature=mfu_in_order&list=UL

Detta är ännu en tonårstjej som heter Christina Grimmie, och här sjunger hon Hurt.


http://www.youtube.com/watch?v=J7_k5tUeoUc&feature=related

Hon här lilla söta tjejn som heter Natalie Okri är väldigt duktigt och sjunger här No One.


http://www.youtube.com/watch?v=VYDM3MIzEHo&feature=related

Detta är en söt;) kille som är jätteduktig han är bara 12 år!!:o


http://www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE&feature=related

Hon här lilla tjejen, Connie Talbot är bara sex år och är jäätteduktig och sjuukt sööt;D


http://www.youtube.com/watch?v=bDDEk2AMJAI&feature=related

Hahah hon här tjejen är riktigt duktig på att joddla!:o


Ja det var allt nu ska jag nog kolla på svtplay ;D


Hejdå!:D

 

Coolingar Hanzi och Magzi xP




Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards