hhannaforever

Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna - 20 juli 2011 16:33

Hej jag är maggis och gästbloggar för Hanna =D

Jag är snart 12 år och jag har en kanin som heter Ida. Hon är samma ras som Ella, en dvärgvädur.

oj oj nu kommer min pappa måste dra... Hejdå Från Maggis=)

  hihih söta Ella när hon var pyyteliten:)



//Maggis

Av Hanna - 20 juli 2011 10:38

   

  Bilder fotade i Oslo:)

 

 

Av Hanna - 20 juli 2011 09:54

Hej bloggen;) SOm ni har sett har jag ändrat min design på bloggen, men jag failade totalt och nu måst ejag göra om allt:(


http://bloggriket.se/#

Ni som vill ha fler läsare/Skapa en egen blogg/Är nyfikna klickar på länken där uppe!:D


Idag ska jag va med Maggis:D

Det ska bli kul:)


Men nu måste jag bjuda på en bild, sen måste jag äta frukost innan jag sväääälter...:/


hahah.

  heeelt normal egobild från Trelle:)


hejdå

//Hanna

Av Hanna - 19 juli 2011 12:36

Hejsan alla läsare!:D Idag fyller min kära blogg en månad:D

Jag tycker att vi ska fira det med några bilder på mig:DD



Hahah jag vet att det är gamla bilder men det är väl bara kul att se?? hahah..


Idag skulle jag egentligen varit med en kompis, men jag ringde hem till henne och då sa hennes bror att hon var på stranden med en annan kompis:(

Men jaja så är livet såna smällar får man väl ta:(


Så idag gör jag inget speciellt förutom att ikväll ska jag ta grönt kort i golf!:D

Eyy vad kul:P


Jag i Italien 2008

  

Jag i .... nåstans på väg till Italien (xD) 2008

  

Jag och Tilde hahah:D

  

Jag och Tilde igen. Fast redigerad .Hahah:P

  

Jag:D

  

Jag och Tilde vid Gardasjön 2008;D

  

Jag i strömstad 2008:D 

Jag och Tilde på Ven 2008 8D

  

Jag när jag hare badat hahah ;D 2008

  

Jag och Mollie för tre år sen ;D 2008

  


Jag på kreta 2007;D


Hahah hoppas ni får skratta mycket nu och att ni är nöjda!;D



Hejdå:D  

Av Hanna - 18 juli 2011 16:06

Hej:P

Jag ska börja med en ny grej här på blogg!!

Hope you like it;D

Jag ska börja med VECKANS BLOGG!!:D

Det går till såhär:

Ni kommenterar inlägget där jag skriver att det är dags för Veckans Blogg (Måndag)och skriver att du är med, och din blogg of course!:D


Jag gör detta för er och hoppas att ni tycker att det är kul!:D


Veckans blogg börjar på måndagar(idag) och slutar på fredagar.


Lycka till allihopa och hoppas att ni vill vara med och tävla!:D



Ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva om...... Ooh jag vet jag kan bjuda på ett finfint videoklipp!;D

Fast.....Hur pulicerar man klipp??


Jaja jag får väl bjuda på det i ett annat inlägg xP


Hejdååå:D


Av Hanna - 18 juli 2011 12:30

Hej som ni ser i rubriken så är min fototävling avslutad!:D

Vinnaren är: Tilde!! www.bytvillingglitter.se

Tack för alla tävlande och alla ni var jätteduktiga och hade fina bilder:D <3

Men det kan bara vara en vinnare... Men såhär blev det!

1:Tilde

2:Emma

3:Frida


Ni andra var också jätteduktiga ofc! Men jag kommer kanske ha en ny tävling nästa månad och då kanske det går bättre för dig!


Tilde vinner nu ju och detta är bilden hon vann med!:D

(Jag vet att bilden är på mig, men hon fotade den när vi var på friluftsbadet och jag tyckte att den blev cool men vattnet och så;D)

 



Tilde, nu får du skicka bilder (med sommartema) till mig en gång i veckan så publicerar jag det i bloggen, och så är du då veckans blogg!

(skicka till hhannaforever@hotmail.com)

Grattis Tilde!



Vet ni vad? Idag så ringde pappa och pratade men han killen som styr golfklubben som jag spelar på, och har beställt typ privat lektioner till mig så att jag kan ta grönt kort!:D

Kul va? Så imorgon så ska jag träna lite:D


Idag ska jag inte göra något speciellt förutom att jag ska ha innebandyträning ikväll, för jag ska på en utomhuscup i Trelleborg i helgen!:D

Pappa ska följa med och kolla, och jag ska fråga honom om han kan fota lite när vi spelar;D


Hejdå!:D

Bjuder på en liten bild;P  


 Hahah..

//Hanna


Av Hanna - 17 juli 2011 13:36

  Failad bild ahahahahahxP


Hoodie-Hm

Linne-Hm

Jeans-Hm


Så idag e jag en hm-tjej!:D



Hejdå

//Hanna(L)



Ps. Kolla in den nya headern! Vad tycks?

Av Hanna - 17 juli 2011 12:22

Hejsan svejsan:D

Som ni vet så e jag med Cladde men hon ska hem snart:(

Så detta får bli snabbt inlägg:P

Vi var ju som sagt på stranden innan men glömde kamerabatteriet och då går det ente å fota... Men vi fotade med min mobil istället men det blev inte jättebra...

Sen åkte vi buss till Övre i Trelleborg, snabbade oss och åkte buss till Vellinge.

Asså där vi gick ifrån var ca5 km, men jag ska kolla upp det ikväll:P


Ja så var dagen änsålänge men nuså ska cladde hem om 25 minuter då får jag väl hitta på något själv:P

Hejdå!!

//Hanna (L)

 

Vill ha sooool:(

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards