hhannaforever

Alla inlägg under juni 2011

Av Hanna - 30 juni 2011 20:03

Idag hade jag tänkt att bjuda på några bilder som jag och Tilde fotade när jag hade flätor i håret!:D


Enjoy!:P         Så:)

Nu när vi är borta så badar vi varje dag och det är najjs:)

Idag hade vi besök av småkusiner och mormor och morfar!:D

Det var jäättekuuul:D


Hejdå!!:D//

Hanna (L) ;D

Av Hanna - 29 juni 2011 11:15

Hejhej Bloggen:P


Igår så åkte jag, mamma och Tilde in till Väla och shoppade!:D För både jag och Tilde behövde bikini och solglasögon;D (för jag råkade sitta mina glasögon hihihihiih:P)

Det var 30% på ALLTING i Stadium butiken!:D Sånt gillar jag!!:DD^^


Detta köpte jag!:P


 

Bikinitop Race Marine, Stadium, 99:-

Bikiniunderdel Race Marine, Stadium 99:-



  Flip flops Race Marine, Stadium 29:-(nice price^^)



 

Glasögon, Lindex 78:-



Det var nog typ allt:P Vi köpte ju annat också men inte kläder:D


Hejdå idag ska jag bada, bada, bada, bada, bada och sola! 8D



ádíós!:D //

Krám Hánná!! <3 (L)


Av Hanna - 27 juni 2011 18:02

 Heyy Bloggen:p

Förlåt för min himla dåliga uppdatering och den kommer ju tyvärr fortsätta:(

Men för att göra er glada så tänkte jag bjuda på några bilder som är totalt failade. Hoppas att ni blir glaada!:DD

        


HAHA en anka på slutet:P (L) meehhehe:P




___________________________________________________________________


Idag har det varit soligt hela dagen! 8D

Jag har mest varit ute och solat! Och slingat håret:P

Man tar lime  och kletar in det i slingor av håret, och sen sitter man ute hela dagen(Glöm inte solkräm!) Och sen går man in och tvättar av det och...sim salabim så har man blonda slinger!!:D Det funkar verkligen jag har gjort den typ varje sommarlov ända sen jag såg det i en Julia Tidning typ 2008:)

Efter jag hade solat hela dagen typ:P så kom pappa hem (han hade golfat)

Och då åkte vi till sjön och badade!:D Det var  sköönt och bada:P Jag badade i cirka 20 minuter, och då passade jag på att skölja ur limen!:D


Nu ska jag nog äta hamburgare snart, måste nog hjälpa till!:P


HEJDÅ!!:DD'

//Hanna (L) <3 :*


Bilden har ni sett innan, det är från när jag och Claudia fotade:D

  

Av Hanna - 26 juni 2011 10:55

Hejj Bloggen!:D


Detta blir ett kort inlägg för pappa ropade precis och sa att det var dags för frukost..:D


Som nu har märkt så har jag haft riktigt dåligt med inlägg nu på sistonde och det kommer tyvärr fortsätta..:( Men jag kommer iaf göra minst ett inläg varje dag!:D


Jag och Tilde Brukar spela The Sims 3!:D Det är jätte Kul!:D


Just nu har vi:

The Sims 3 (vanliga)

The Sims 3 Kvällsnöjen

The Sims 3 Dröm jobb

Och vi ska låna Tildes kompis

The Sims 3 Destination Världen:D


Här kommer bilder på den familjen jag och Tilde spelar i just nu!:P


Båda två:P  <- Tildes      Hannas->

  

Tildes Sim Dana Cimorelli tränar lite:p

     Min Sim Dani Cimorelli Gör en konstig min:P


Som ni ser och hör så är Dana Och Dani tvillingar!:PHehehehhehehe:D



Hejdå nu ska jag äta lite!:P//Hanna (L)(L)

Av Hanna - 25 juni 2011 11:02

Hejjsan:D


Som ni vet så åkte vi upp till stugan igår:)

Först var jag ute lite med Ella, och sen så gick jag in och började att göra mig i ordning:P

När jag var klar så började jag och Tilde med att göra Tårtan!:D

Det hette nånting på K......... Men jaja, den hade digestivebotten, sen var det karamell-och-vit-choklad Mousse(stavn.) och sen Limegrädde, sen jordgubbar och hallon ovanpå!:D

Den var väldigt komplicerad att göra men goood!:D

Sen vid tre kom Mormor och Morfar och då gick jag och Tilde ut och fotade lite!:D

Sen åt vi, lekte lekar(5-kamp) och spelade spel:) Sen vid halv elva typ gick jag och Tilde och Spelade Sims 3, Sen gick jag o Tilde och la oss vid typ Ett<3


Jag hade på mig min nya klänning eller ja, ny för mig iallafall, för det var Tildes innan:P Och så hade jag gråa leggins, grå kofta, svarta Converse:)


Jag skall hämta kameran nu och ladda över bilderna, så dem kommer säkert i slutet av inlägget:P


Och nu så insåg jag att min kamera låg i våningssängen över mig:P  HEHEH:D


Så, nu har det laddat över alla bilderna!:D Fast ni får inte se dom förren i slutet:D heheh:P


_______________________________________________________________________

VET DU VAD JAG KOM PÅ!? Ni har aldrig sett Ella!:D:D:D Därför kommer här finfina bilder på Min lilla söötnos:D


        Såå Det var Ella!:D <3 Skitsöt va?:P <3



__________________________________________________________________


Idag ska jag äta jordgubbsfrukost!:D Muuums!:P <3


Men jaja här kommer bilderna som jag lovade!:P(Från igår:P)


              HAHAHHAH Fin bild här på slutet, jaoow:P <3'


_____________________________________________________________


Det är några som har undrat vad för Systemkamera jag har!


 

Sony Alpha a290, Dustin Home, 5999:-


Jag gillar denna kameran riktigt mycket!:D

Jag fick den i ´år i April, på min födelsedag, och den har aldrig laggat och jag älskar den och rekommenderar den starkt!:D


Hejdå nu ska jag och Tilde spela The Sims 3!:D



//Hanna(L) <3

Av Hanna - 23 juni 2011 11:22

Hejj^^

Jag skulle egentligen va med Maggis idag men hon bor långt här ifrån och det hade varit svårt att cykla:/

Idag ska jag packa lite, för vi ska till Stugan:P

 Det ska bli jättekul:)

Vad ska ni göra i midsommar? Vi ska fira med mina mormor och morfar i stugan:D

Jag kommer fota mycket och jag kommer bjuda på några av dom:P

Men vad för bild kan jag bjuda på??:S


Den här knäppa och fula bilden från 2010 som jag och min kompis Emma K fotade en helt vanlig dag:P



Om ni undrar varför jag ser så konstig ut är det för att jag headbangar:D  

HAHA!xD


Ha en bra dag!:D <3

Av Hanna - 22 juni 2011 18:11

Hej:D

Bara för jag har tråkigt och för att jag gillar er så tänkte jag dela med mig  några av mina favorit låtar med några artister som jag tycker är bra som kanske inte är så kände än men som det går uppåt för!:D


http://www.youtube.com/watch?v=AvFWBLOjisE&feature=related

Sex jätteduktiga tjejer som kallar sig för Cimorelli:)

Här sjunger dom Price Tag ( Jessie J)


http://www.youtube.com/watch?v=pacn9XPLzco&feature=mfu_in_order&list=UL

Cimorelli igen, med Just The Way You Are (Bruno Mars)


Cimorreli-tjejerna är verkligen skiitbra så jag rekommenderar typ alla låtar de sjunger men de här uppe är allra bäst:P 


http://www.youtube.com/watch?v=xG0wi1m-89o

Detta är en duktig tjej, Maria Aragorn, som sjunger Born This Way(Lady Gaga)

Hon sjunger andra bra låtar också ni hittar dem om ni kollar på denna:)


http://www.youtube.com/watch?v=FJ1UCXcftK0&feature=related

Detta är en kille som kallar sig Jaxn och nu sjunger han Baby (Justin Bieber)


Ja det var väl dom bästa:) Alltså det finns ju MÅNGA fler bra men nu pallade inte jag mer:P HEHE:D


_____________________________________________________________________


Som sagt, idag så hade vi ju vattenkrig med bandyn och det var skitkul!:D

Vi hållde på i typ en timme, sen gick Jag, Ida, Julia U.S, Ronja, Cornelia, Sofia och Emma hem till Emma och badade i hennes pool!:D Efter vi hade badat klart gick de andra hem och jag och Emma fortsatte att va och vi bakade JÄTTEgoda Chokladmuffins;D

Sen cyklade jag hem och nu sitter jag här och äter Pajj:)

Idag är mamma och pappa och tittar på nån konsert i malmö och kommer inte hem förräns typ halv elva så jagoch Tilde är hemma och vaktar huset:D


_____________________________________________________________________


Jag har fått två frågor om kläderna jag hade på mig igår:)


Här är svar;)


  

Linne Marwin, Okänd affär 299:-


Shorts, H&M  199:-


Såja:D Det var väl det:P


Hejdå 8D


Kommentera gärna, ställ gärna frågor:D

Puss//Hannna Ögaard:D (L) <3



Av Hanna - 22 juni 2011 10:41

Hejsvejj:D

Idag så vaknade jag sent för att vara Hanna!:D Jag vaknade faktiskt tio:)*stolt*

Idag så ska vi ha vattenkrig med bandyn;D

Yeeey vad kul:P

Jag kommer nog inte kunna ta bilder på mina vänner och så ( och dessutom ska jag ju va med i kriget, och jag kommer bli blöt:)


Efter vatten kriget kommer jag väl gå hem och ha trååkigt:( Men aaja jag kan gå ut med Ella!:D


Igår så var jag tilode ute och fotade lite!:D Bilderna blev inte så jättebra men... Här kommer några av dem!:P


Måste äta vänta lite!


~~~~~~~~~~~En kvart senare ~~~~~~~~~~~~


Så jag åt lite vanilj Yogurt muuumms:P


Jag pratade precis med min kompis Emma( hon går också på bandyn)

Och jag ska hem till henne Halv ett och vi ska ha följa till vattenkriget:D


Det ska bli jättekul:P


Men jaja som jag sa innan så kommer bilderna som jag och Tilde fotade igår:D


               



Hihi heelt normal egobild på slutet:P

Hejdå!:D


Ha en fin dag:P

//Hanna


Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards