hhannaforever

Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna - 31 juli 2011 18:07

  Hej;D

Detta får bli ett snabbt inlägg, vi skall äta om tio minuter.

Men jag bloggar efter vi har sett film ;P


Först vill jag bjuda på denna roliga bilden!;D

  Hihih, man måste ha sett Harry Potter filmerna för att förstå xP(Tack för tipset Freja)


På väg hem fårn stugan så stannade jag och pappa på Mc Donalds Och köpte varsin McFlurry Ballerina Kladdkaka och dom var goood!;D <3

Sen så körde vi vidare till Mobilia och handlade skor till mig!:D


Bjuder på bild imorgon.

Eller nä jag kan ju hitta dom på stadium! Brb.

699:- , Stadium


Snygga va?? xP



Ja nu måste jag äta.

Men jag bloggar sen. 

Bjude rpå en liten bild xP

   Om ni inte har märkt det så är detta min "profilbild" också. Hahah xP

 

 

Av Hanna - 31 juli 2011 12:11

Hej bloggen!;-) Bloggar från pappas mobil nu igen;-DIdag ska vi ju åka hem, och på vägen hem så ska vi stanna på Mobilia och handla nya innebandy skor till mig!:-)När vi är hemma så.skriver jag mer vad vi har gjort nu i helgen, för det är svårare att skriva med mobilen... Innan vi åker hem ska vi städa hela stugan, för vi lånar ut den till pappas jobbkamrat:-pHejdå, bjuder tyvärr inte på nån bild eftersom det inte går på mobilen....Cya!!<3

Av Hanna - 30 juli 2011 15:40

Hej bloggen;) Idag vaknade jag vid tio av att en kompis ringde och ville va men det går ju inte för vi är i stugan...Och tyvärr så råkade jag glömma min laptop där hemma så jag fick låna pappas Xperia Arc och dom är coola;-) Sen när jag hade vaknat åt jag frukost, kpllade på vänner och sen så åkte jag och pappa och tränade lite golf, och sen handlade vi. När kom tillbaka så började jag baka kanelbullar, och dom blev gooooooda om jag får säja det själv;P Tyväär så glömde jag systenkameran också. Skit.Men jaja, jag överleever.Imorgon ska jag fråga igen om jag får låna mobilen, så vi får se om jag kommer blogga då;) Tyvärr kan jag inte bjuda på bild.... Men...Hejdå!!!!!;) <3

Av Hanna - 29 juli 2011 12:20

Hey, jag måste bara bjuda på dom här otroligt söta bilderna på Ella när vi precis hade fått dom<3

       



Söt va??

I L Y ELLA <3 :*


Får bjuda på fler nån annan dag:)


Men nu ska jag och mamma först till Sjukhuset (Blodprov på mig :S) sen ska vi till mollie och Alva och fika lite, sen stugan!:P'


HEeejdå:)

Av Hanna - 29 juli 2011 09:18

Heey bloggen jag har lust att ändra min stil på min text...

Så nu var det gjort. Detta var väl en fin?  

Nu skall jag komma ihåg det, den heter Trebuchet MS  

Nu sitter jag här framför datorn och teven! 

Kollar på 3:an där e inget roligt, jag kollar på Rachael Ray. Fast det kan va lite kul och kolla på om det inte finns något annat.


När jag är klar med att blogga ska jag äta frukost, och sen packa klart, sen åker jag och mamma. För mamma har ledigt idag!  

Och då ska vi ha lite fredagsmys! 


Åh ja just det, jag har inte berättat det. Ni  har kanske märkt att Tilde inte har varit med i mina inlägg dom sista dagarna.   

Hon är på World Scout Jamboree!  Om ni inte vet vad det är så är det ca. 38 000  scouter från hela världen som i år har kommit till Sverige.


Nu får jag väl bjuda på några bilder, sen skall jag äta frukost!

   Hihih inte så fin bild. Men jaja:)

  

   Hjärta<3

     Denna har ni sett innan;D

Av Hanna - 28 juli 2011 21:34

Heeysan:)

Kolla in www.flickanlundgren.bloggplatsen.se

Om du vill se en fin blogg som skrivs av  en underbar människa!;D


Just nu så sitter jag och sjunger. hahah lalalalla.... 


Emma L, du frågade vad för OnePiece jag ville ha och´här är bilder!:D

          Nån av dom vill jag nog ha....;D


Och ja, juste vi åkte inte till stugan idag! Det fick bli imorgon istället.


Åh jag jsute. Jag ska va med fina tvilling nästa onsdag.


Men nä nu fick jag lust att dricka lite jättebubbligt mineral vatten. Måste dra.


Eller nä. Jag vill visa mina nya naglar. Vänta. Måste fota en bild.

Så. Nu måste jag ladda upp bilden.


Vänta.ååh nu är jag törstig.

  Lite failade jordgubbar ;D

Men jaja hejdå och Godnatt, nu dör jag sbart av törst.


Haajjdå;D

   

Av Hanna - 28 juli 2011 19:32

Titlen förklarar allt:)

 

  


Lite vanligt idag ;D


och så presenterar jag....

  

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag får det handla om OnePiece:)

Jag har redan en OnePiece men vill ha flera!

Här är några fina förslag!

     

Och nu kommer det en annan sak som liknar OnePiece men kallas Kigurumi:) (Tack för tipset Foki;P)

http://www.okaeri.se/kigurumi-cat-a-w/312-0

Länk till kigurumi uppe.

Kigurumi ser lite roligare ut och är billigare. OP kostar ca. 1500 medans kigurumi kostar ca.500!:D


Och nu får komma en sak till på önskelista!

     

Hahah det var inte en sak men det var saker.hahah ;P



Hejdå nu skall jag kolla på Animal Madhouse på 3:an

Av Hanna - 28 juli 2011 17:08

Hejsan svejsan:)

Idag har jag ju som sagt varit med Smilla, och först så spelade vi in en liten finfin film och sen så satte vi oss och spelade piano, och då ringde Ellinor H och frågade om hon fick va med och sen kom hon till mig så va vi tre:)

Först lagade vi mat och så sen så spelade vi piano, gitarr och sjöng lite:) (Vi tre går alla  i musiklassen:P)

Sen så kollade vi på Mean Girls och sen så spelade vi lite till sen så började vi kolla på 13 snart 30 Men sen skulle dom åka hem och nu sitter jag och tittar på 13 snart 30;D


Typ varje Maj/Juni så har vi på min skola en talangtävling från åk 1-6, och nu detta året så vann jag, Smilla och Ellinor när vi sjöng Oh boy - Miss Li och nästa gång (vår sista gång:() Så hade vi tänkt att sjunga Price Tag - Jessie J Då ska jag sjunga:o Yey kul men nervöst:)


Nu skall jag byta om till golfen, Och sen packa till helgen:) (Jag och mamma ska till stugan)


Hejdå:D

 

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards