hhannaforever

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hanna - 31 augusti 2011 14:50

Hejj bloggen! :D


Har precis kommit hem från skolan, det var en rätt okej dag idag faktiskt. Vi hade Franska och Musikklass, det var skojjigt;D


Idag så är det bandyträning, och jag och mamma kanske skall till Stoff och Stil, för jag skall sy en till One-Piece!


Och för ni som inte vet det, så skall jag och min klass till Immeln snart(I september) Så då kommer jag inte att blogga... Men jag bloggar ända tills dess!


Men nu skall jag äta lite!


  OJ SHIt jag tog fel bild :( Men jag får bjuda på denna failade. HEJDÅ!

Av Hanna - 30 augusti 2011 20:08

hej bloggen vänte loite måste stänga av vattnet på bakaret..

 nähä det var inte dags än.


Men förlåååååt att jag inte bloggade igår, jag skrev ett inlägg men dte kom inte upp :/


Internetet dampade. Men nu måste jag stänga av vattnet.


Ja, som ni kanske förstår så skall jag bata efter jag har bloggat:D


Och sen skall jag fläta håret och sova med flätor så är håret lockigt imorgon :)


Men iallafall. Idag hade vi Kick-Off med musikklassen:DD Vi åt pizza och sjöng och sånt :P


Och imorse var jag hos doktorn, så jag kom lite senare :p


Men nu måste jag bada. Men jag bjuder på en ny bild!


 


VILL HA! men ja. Hejdå!

Av Hanna - 28 augusti 2011 19:31

Hej bloggen , jag har städat mitt rum ,rensat min garderob och sånt nu. jag tycker att jag var duktiga :)


Men detta får bli ett snabbt inlägg, för jag ska städa Ellas bur -_-


Men nu håller pappa på med pizzorna, och ja.


När vi städade fick jag lite kläder av Tilde, och ni som går i min klass får se lite av dem på Måndag!


Men nu skal jag ut till Ella. Cha cha;)

 

Av Hanna - 28 augusti 2011 11:52

Hej bloggen! Idag vaknade jag halv tolv O_o


Men igår la jag mig kvart i tolv, läste till prick, somnade fem över, och sen vaknade jag halv ett av att våra grannar hade fest, och dom smällde raketer! Det var jättehögt! Alla i hela vårt område vaknade säkert!


Taskigt tykcer jag >:(


Jag blev jättesur för jag hade precis somnat!


Men sen somnade jag igen, och vaknade halv tolv:)


Och när jag vaknade så sa pappa att han skulle göra pannkakor! och min pappa gör världens goooodaste pannkakor, och så sa jag att han gjorde världens godaste pannkakor och hemmagjord pizza, så då föreslog han att vi skulle äta det idag!


Så nu sitter jag och Tilde här i soffan, medans mamma och pappa är i köket och ordnar!


Men idag så skall vi städa heela huset, och jag ska rensa igen min garderob -_-


Men jaja. Det blir ju kul nu på Morgonen!


Hejdåååå:P

  en finfin (gammal) bi som jag har gjort på Ellisen :)

 

 

 


Av Hanna - 27 augusti 2011 20:21

 



Kollage jag har gjort själv:)


Dem har förrändrats!


Och jag vet, jag skrev fel, det skall vara 1994 på bilden där nere.... Men jaja. Hejdå!

Av Hanna - 27 augusti 2011 19:19

Hej bloggen, är hemma från The Studio nu:)


Det var väldigt kul:)


Först så åkte jag, mamma och Tilde in till Hansa och shoppade lite grejer! Jag fick mascara och lite underkläder;)


Tyvärr hann vi inte till OnePiece affären, för vi kom till Espresso House tio minuter innan vi behövde åka:s


Espresso House så åt jag en Marshmallow Chunk Cookie, och den var goooood!:D


Sen så åkte vi till Turning Torso. Vi fick vänta lite, sen blev vi sminkade och fixade o så:P


Sen fick vi vänta igen, och sen blev vi fotade!


Sen åkte vi hem och åt räkor (mamma och pappa) Och jag och Tilde åt bagett:)


Nu sitter jag här!


Och nu skall jag bjuda på bilderna från The Studio!

         skillnad? hiihihihihxP


Heejdå bloggen hade bra!


Av Hanna - 27 augusti 2011 09:50

Hej bloggen, som ni ser i rubriken får det bli ett snabbt inlägg.  Jag vaknade typ vid nio idag, och började rota igenom hela min garderob, eftersom jag försökte hitta kläder till The Studio :) Sen åkte jag och mamma ner till Björns och handlade lite bullar (mums:P) och sen så sitter jag här nu. Men nu snart skall vi åka till Malmö!


För först skall vi ju shoppa lite, och så tvingade jag mamma att vi skulle åka till OnePiece affären i Malmö! xP


Och sen drar vi vidare till Turning Torso och ja. Sen efter The Studio så kör mamma mig till Trelle, och e lite med Claudia, går på palm och lite sånt. Sen tar jag bussen hem:P


Heejdå, bjuder på en bild:)

   Vill gärna bli lite brunare igen...

Av Hanna - 26 augusti 2011 17:58

Hej bloggen:)


Nu har det gått en vecka i skolan ;p


Det var faktiskt en rolig dag idag :D


Först hade vi gympa, då spelade vi brännboll och då vann mit lag med 98-77 typ!xP


Sen hade vi matte och ja. Vi räknade ut tal!x)


Sen hade vi.... något typ sen hade vi lunch, det var typ... chiken ala king med ris?


aja. xD


Sen hade vi slöjd, det var kul:) Eftersom jag går i sexan nu så får vi välja vilken slöjd vi vill ha själv, och jag valde syslöjd, och det fick jag :)


Jag bytade ju för ett år sen. Och vi hade en lärare som dom andra hade i fyran,och hon var jättebra:P


Vi fick göra vad vi ville, och jag ville först göra en tröja, sen en kudde, sen en trööja igen och till slut ville jag göra en One-Piece :)


Men dem hade  inget mönster till det,men så sa jag att jag har mönster (Mamma och jag har gjort två One-Piece ) och så blev hon typ jätteglad och sa "Åh vad duktigt det skall bli kul att ha dig i slöjd"  hihih xP Snällt ändå:)


Men det ska bli kul att ha slöjd med henne.


Okej nu skall jag förklara. jag la inte upp bild igår, för min dator hade typ bara 19% batteri kvar.... så ja.


Idag var jag med Ellinor H !;D Vi spelade in musikvideor som vi tänkte lägga in på bloggen, men dem blev aldrig klara xP


Jag ville egentligen åka in till Malmöfestivalen idag, men det ville inte mamma ( >:( ) så då blev jag sur :( (xP)


Men jaja. Vi skall ändå in till stan imorgon, för vi skall shoppa lite, sen skall vi till The Studio! Vi har varit där en gång innan, och det var så kul att vi ville dit igen xP


http://www.pieceofnorway.se/one-piece/special-pink-staff-edition-39

vill ha ^


Om nån vet nån billig One-Piece, kontakta/kommentera! tack!


Heyydå:)

 

Jag och Emmas kamera xP


(Emma hoppas det var okej?:P)

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards