hhannaforever

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hanna - 9 augusti 2011 07:48

Heysan bloggen. En liten edit från igår; Vi shoppade på Väla inte Nova Lund xD hihih lilla vimsiga jag;P


Igår så var vi ju på djurparken och det var faktiskt jättekul! Och mina kusiner är så söta


Fast först så åkte vi till Ring Knutstorp där dom kör racerbilar. Och igår övade dem till nån cup där det bara var ferarri och Porsche bilar, typ (Eller nåt sånt va det;D).


Det var faktiskt rätt coolt;D


Sen körde vi vidare, fast vi stannade på Max och åt lite hamburgare:)


Utanför så såg Mollie att där var en hoppeborg, och den ville hon såklart hoppa i ! :D


Fast hon ville ju såklart att jag skulle hoppa med henne. yey. Men jag ville vara en bra kusin så jag hoppade med henne:P


Sen åkte vi ju till djurparken, och där var Papegojor, Apor, Lemurer, Kängruar, Jättemarsvin, vanliga marsin, Beligsk jätte kaniner, Flamingos, Ekorrar, fjärilar, spindlar(blä) och jaa lite sånt:P

Den(djurparken) får faktiskt 5/5 stjärnor:D


Sen så åkte vi tillbaka hem till mormor och morfar och så gjorde vi(Fast mest mormor) en muumisg fläskpannkaka:DDDD


Ja det var väl allt från igår! Idag är det ju dags för cup!!!!:D


Jag har saknat alla mina kompisar från där hemma och nu ska jag få se dem:)


Vi skall vara där halv elva idag tror jag.


Håll tummarna för oss!!! ;D


Jag skall spela backsom vanligt. Jag gillar att var back för jag gär vääldigt många asisst och mål ibland;DDD assåå jaaxD


Jag ska hem imorgon:( :)

det är ju bra för jag kan va med mina vänner:D

Men dte är dåligt för här är kul!


Ja det var väl allt för idag! Kanske mobil bloggar senare på cupen!:D


Bjuder på bilder ni redan sett

             

Av Hanna - 8 augusti 2011 08:25

Hej bloggen!:D Jag har precis ätit lite frukost, och nu sitter jag här och dricker proviva;D


Idag så ska vi (Jag, mormor, morfar, Niklas, Mollie och Alva) åka till någon djurpark typ i Helsingborg. Det ska bli kul att träffa dem! Jag har ju berättat om dom innan, det är mina småkusiner och Niklas är deras pappa:)


Och sedan ikväll så skall vi äta Fläskpannkaka!:DDDDD muuumms!!;P


Igår så åkte vi till Nova Lund och shoppade lite. Jag fick 100 kronor av mormor och morfar. (Tack:D) Och ja. Vi gick runt i många butiker (Dom hade Superrea överallt!) men jag ville inte slösa pengar så jag bestämmde mig för att köpa ett par skor;)


Och vi gick runt i många olika butiker i heeela köpcentert och tillslut så hittade jag några!


   (Fast mina e lila)

239:- Nilson


Billigt va!?

Från början hade de kostat 799 men det var rejält nedsänkta priser!


De kostade egentlige 299, men den ena skon hade vait i skyltföstret, så den var ljusare där det var mocka. Men jag ska ställa ut den andra så den blir likadan för det var snyggare;D


Men nu måste jag dra.

Hejdå!

  

Mollie,Alva, Mollie,Alva;)

Av Hanna - 7 augusti 2011 08:44

God morgon bloggen och alla läsare!


Igår kväll så kastade vi pil och alla vann vars en gång.


Sen så berättade Tilde att det skulle va en film om vad som hände på World Scout Jamboree (Det skulle komma en artist) Så kollade vi i typ en timme men Sen hackade det, så vi fick stänga av.


Men är det nån som vet vem det var som kom?:)


Efter det gick vi och la oss och läste.

Då ösregnade det och åskade och blixtrade...


Men vi lyckades somna och vi gick upp nu, och just nu sitter jag här framför mormors laptop och bloggar och dricker Yoggi:)


Idag skulle vi egentligen åka och bada, men det går ju inte för det ösregnar. Eller inte just nu, men det är inte så trevligt badväder...


Så vi skall antagligen åka nånstans eller typ spela spel eler något sånt..


Hejdå:)

Bjuder på gammal bild:D

 

Av Hanna - 6 augusti 2011 18:27

Hej bloggen!:) 

Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag heller..


Idag väcke pappa mig vid 8, fast jag gick upp tjugo över ;P


Sen så åt jag, klädde på mig och gjorde mig iordning inför min golflektion:)


Sen så var det ju golf, och vi spelade i bunkern och lite på ranchen:P


Det var min sista golflektion, så nu ska jag göra teoriprov, sen ska jag först spela nio-håls banan på 18 slag (Max fem slag på varje hål) Och sen skall jag klara arton-håls banan på typ...24 slag tror jag:D

Sen får jag grönt kort och hcp 36+:)


Sen efter golflektionen satte vi oss i bilen och körde till Rinkaby.


Lägert var verkligen JÄTTESTORT!:o

Tilde sa att det var typ sex kilometer långt!:o

Och Tilde bodde såklart längst bort.... det var kö till exakt allting, för det var ca 48 000 människor från hela världen...:)


Vi åt lite korv och sånt sen gick vi runt lite och kollade i butiker eller vad man kan kalla det(Varje land hade ett tält där dem sålde saker eller t ex. Visade saker från deras land:)


Det var en "stor" butik som det var ca. 15 minuters kö att få komma in på... Och lägert slutar imorgon så det var typ inget kvar där.


Men Tilde fick två tröjor , en vattenflaska och en keps men jag fick inget:( (Fast jag ska få shoppa med mamma nån annan dag istället:D)


Sen när vi inte ville se mer så följde ju jag med Mormor och Morfar hem;)



Vi har precis ätit lite köttpaj och det var muuums!:D


Hejdå det var typ allt för idag! Bloggar en gång per dag nu när jag är borta,  jan kan ju itne sitta vid datorn hela tiden...:P


Adiós!:D


                     

Bilderna har ni sett innan:)


Av Hanna - 5 augusti 2011 15:52

Förlåt att jag inte har bloggat innan idag!

Men jag har ju varit hos Louise:)


Vi hade jättekul! Vi var inne på gosupermodel och sånt och sen idag så spelade vi in typ nyheter xP


Igår så fick jag nagellack av mamma!:)

Sånt som spricker efter en stund ttyp;)


Just nu sitter jag och tittar på en film som heter Marmaduke :)


Den handlar om en stor hund ;D Ja typ det:D


Idag ska jag packa, för imorgon ska jag ha golf vid nio, sen skall vi åka till Rinkaby och hälsa på Tilde!:D


Efter det så ska jag följa mormor och morfar hem, sova hos dem några dagar och sen ska vi ha innebandy cup i ängelholm:)


Hejjdå:) Jag vet inte riktigt  mer vad jag ska skriva nu.... Så.. ja .. Hejdå!!:D


 

Bild från igår xP

Av Hanna - 4 augusti 2011 20:49

Hejsan bloggen:)

Sitter just nu hemma hos Louise oh spelar dator xP

Vi sitter mest och spelar på en hemsida:D


Men ja, jag ska sova över här inatt!:D Så jag har inte sovit hemma på länge nu oh snart ska jag iväg igenxP


Men jaja:P

Imorgon skall vi va lite, sen måste jag hem oh packa och städa(:


Men...Ja! Det var typ det!:P

Hejdåå

   Bilden har ni sett innan ;D

Av Hanna - 4 augusti 2011 10:23

Heyy bloggen!:) Jag pallade inte med den gamla stilen så jag skall byta allt till Comic Sans MS (:


Idag skulle jag egentligen inte gjort något, men så ringde louise och frågade och jag ville va och det ville jah:D


Hon skulle bara till sin Farmor och Farfar först, sen ska hon ringa mig;)


Jag ska ladda över bilderna från igår(Och när jag och Smilla fotade;P) På datorn nu;)


Så nu var det gjort xP

Håller på att ladda upp bilderna nu vilket tar en stund, så jag kollar på tv sålänge :P


                Första bilder är från förrigår, de andra är från igår:)



Hejdå!:D

Av Hanna - 3 augusti 2011 18:11

Hej bloggen idag har jag haft en toppendag med Emma L! (Och Emma k, Corre och Kajsa imorse;P)


Först så va vi hemma hos mig och hämtade saker och så, sen bestämmde vi oss för att ha piknik!:D


Så vi packade med piknik också och hittade ett fint hemligt litet ställe;D


Efter en stund så började det trilla ner grenar på oss, och så kollade vi upp och så satt där en duva och kastade grenar på oss:s fast aa den hållde på att bygga bo..hahahxP


Nu kvart i sju så är det träning och jaa...:)

skall snart göra mig iordning!


Bjuder på bilder imorgon! Till Emma L, Är det okej om jag bjuder på den dära fina bilden på dig som jag fotade i gläntan?;D


Heejdå:D <3

  ihihih suddig bild från Strömstad!;D

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards