hhannaforever

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hanna - 3 augusti 2011 11:58

Hejsan;) Ja ni ser i rubriken vad jag är just nu..:)


Nu sitter jag och väntar på att Emma L ska komma!:D



Jag har precis kommit hem från en rolig och trevlig sleep over hemma hos Emma K, det är något jag gärna gör igen!;D


Idag skall jag och Emma L fota! Så det kommer säkert många finfina bilder imorgon!:D




Hejdåå;D

  ihihih yeeeyxD

Av Hanna - 2 augusti 2011 09:18

  Idag skulle jag egentligen varit med Emma L, men hon skulle tyvärr bort till sin mormor och morfar så det gick inte.

Men vi skall va imorgon ändå;D


Smilla frågade sen om jag ville va med henne och jag sa ja, så nu sitter jag här och väntar på att hon ska komma!:D


Och jag håller också på med ett Picnik kollage;) (Eftersom jag inte kan använda picasa på denna datorn...)

Kollaget är på Mig, Mollie och Alva;D


Sen ska jag ju packa och dra till Emma K!:D Jag tar med kameran då.


Och till mina kompisar: Jag har tappat bort min mobil och mitt simkort så messa inte!;) :(


Hejdå , bjuder på en bild!:D

eller jag kan ju bjuda på mitt fina kollage;D


 



Hahah på dem yttersta bilderna är dom jättelika!:o ;D


Ps: Hittade min mobil!



Av Hanna - 1 augusti 2011 18:17

Vet ni vad?? Just nu sitter jag och lyssnar på jullåtar:/ Hahah nolifer:P


Snart ska jag på innebandy träning!:D

Hih då ska jag inviga mina nya skor!:P


Imorgon skall jag kanske va med Emma L, sen ska jag ta Emma K och sova över, och på onsdag åker jag hem från Emma K och ska va med Emma L xD Hängde ni med ? Hahah.


OJdå snart börjar träningen:s

kvart i sju alltså




Heeejdå bjuder på en bild från Mamma och Pappas Dator!:D

 

usch, GAAAAMMAL bild från 2008 xP från London på Maddame Tousaudes(stavn:s)



Adiós xP


Av Hanna - 1 augusti 2011 09:29

Förra Måndagen så var denna veckan en vecka som skulle vara lugn.

Meeeen det blev inte så. Mitt schema:

Måndag: träning på kvällen

Tisdag: Kanske va med Emma L, Sova med Emma K

Onsdag: Åka hem från Emma K, Va Med Emma L, Träning

Torsdag:Golf på kvällen

Fredag:Packa:)

Lördag:Golf, ÅKA!

Jag ska åka till Rinkaby och hälsa på Tilde på hennes scoutläger!:D


Sen efter det så åker ja hem med Mormor och Morfar, och är lite hos dem och sen har jag en bandycup 9-10 sen är jag lite hemma sen

ska jag kanske på kfräftskiva med SMilla den 13...

Så ganska bokad är jag. HAHAxP



Men idag ska jag inte göra något alls.

:(


Bjuder på bilder!:D

       

Heejdå:)

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards