hhannaforever

Alla inlägg under september 2011

Av Hanna - 30 september 2011 21:12

Hej bloggen. Förlåt så jättemycket för att jag inte bloggade igår! Men vi hade nätverks problem, internet funkade inte...Men nu bloggar jag från pappas mobil, så det kanske blir lite fel:pIgår så var jag sjuk, jag hade ont i huvudet, förkyld och ja,allt sånt skit.Men jag sovde typ hela dagen, och det behövde jag verkligen. Idag var det också skola. Och jag älskar fredagar, då är det idrott (fast jag var inte med idag) matte, klasstid,musikklass och slöjd. På sljöden påbörjade jag en mössa:DOch vet ni vad? Igår gjorde jag klar min onepiece! Och jag vet, jag är skyldig er en bild, men jag får bjuda på det på söndag;DIgår installerade jag destionation världen på min laptop:pOch så köpte pappa en ny stooor dataskärm idag;DHeeejjdååå see ya<333

Av Hanna - 28 september 2011 21:03

Hej bloggen. Idag har det varit skola som vanligt,,. sen så cyklade jag hem och sydde lite på min One-Piece! Nu är jag snart klar:DD Jag ska bara sy på en arm och typ sy ihop allt och lite smått sen är jag klar! Lägger upp bild då:) (Den kommer antagligen bli klar i övermorgon)


Sen 10 i 6 så var det dags för träning. Fast först så pratade vi med nån kvinna som pratade typ om kost och vad man skulle äta å så.


Sen så var det ju träning, och det var helt okej fast jag harf typ inte riktigt vant mig med min nya klubba :s Det väger typ ingenting! Men jaja, jag vänjer mig nog snart!


Har precis kollat på Idol och åt lite mannagrynsgrötxP


Snart skall jag nog gå ner och sy lite på O-P:n!:D


Hejdå;)

 

För exakt ett år sendan, när jag var med Nea i min klass;D <3 Hihih en hälsning till dajj:P

Av Hanna - 27 september 2011 16:43

Hej alla läsare  


Idag har det varit skola som vanligt,,, Fast det var musikklass och det är ju kul:)


Efter skolan så var jag med Emma L! :D


Vi dansade ZUMBAAA <3:D


Det var kul :)


Och vet ni vad? Jag vill köpa sånnadära moonboots!:D

   

Fina va? hihih nä dom e inte jäättesnygga men dom e skiiiiiitsnygga!!!:DD


Men dem kostar typ 1300....... Och det är ju rätt mycket:)


Men aja.


Hejdåå:)


   Bild från i somras i Strömstad:)

Av Hanna - 26 september 2011 21:45

Hej alla mina kära läsare! <3


Idag blev det lite sent inlägg, och varför? det skall jag förklara nu!


Det var en helt vanlig skoldag idag, vi hade bl.a svenska, franska, so och lite sånt.


Och just det, igår började jag att göra en ny One-Piece!:D Den är halvt ros och halvt grå.


Men iaf, efter skolan så följde jag med Maggis hem!:d Vi hade jättekul, vi spelade in filmer, spelade på hennes iPad, Va med hennes kanin och mycket mer!


Sen så körde pappa hem mig, och då åt ja, och började sy min One-Piece! Och hittils, har jag gjort allt helt själv!Fast mamma hjälpte mig att sprätta upp fickorna, för de hamlade lite långt upp...


Sen så åt jag lite popcorn:P


Och imorgon skall jag va med Smilla och Emma:DD


Det ska bli kul:P Men jag måste städa mitt rum nu.... Men jaja!


Hejdå, ses imorgon!:P

  Bild från Tunisien förra året:) ööööh vill ha sommar:/

Av Hanna - 25 september 2011 14:13

Hej bloggen, detta får bli ett snabbt inlägg, för snart skall vi till Svågertorp!


Där skall vi till Stoff och Stil och handla tyg till min blivande One-Piece!!:DD


Men iaf, nu är ju cupen slut:)


Vi kom trea!:D Och på en av matcherna blev jag matchens lirare!:P


Idag spelade vi bara två matcher, men jaja.


Malmhaug-Gårdarike 2-1


Åkarp-Gårdaike 1-3


Så vi vann mot Åkarp! Och haha,  en spelare (28:an) var sur på mig, så när vi skulle tacka så  tog hon bort handen när det var min tur!xD


Men nu måste jag sticka;D


  Bild från förrförra helgen , på söderåsen. Fotograf Tilde Ögaard

Av Hanna - 24 september 2011 21:36

hej bloggen, förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag, men jag har ju varit på innebandycup!:D


det gick rätt dåligt...


Bjuder på några bilder från en annan cup i somras, i trelleborg:)

        Då kom vi tvåa!:D

 

Imorgon är det dags för cup igen, slutspel alltså!


Håll tummarna för oss då:)


idag gick det såhär!!


Lindås - Gårdarike 4-0

Stanstad - Gårdarike 2-1

Gårdarike - Värnamo 0-5


När vi mötte Stanstad så var vi jätteduktiga! Stanstad är(var) bäst i serien och först ledde vi med 1-0 men sen fick dom ett litet fjuttmål... När det var 8 sekunder kvar så gjorde stanstad mål...


Men alla kämpade och hade kul (Hoppas jag) !!:D


Hejdå bloggen!:)


Bloggar på kvällen imorgon.


CYA!:D


 

Av Hanna - 23 september 2011 21:44

Hejsvej bloggne, min kopmis påminde mig om att jag skulle lägga upp bild på min nya frilla. Det är ju typ 10-15 cm kortare, och lite mer uppklippt.


Sry, jag fotade med webcamen och det blev riktigt dåligt... me jaja

'  


hahahahha... O_o


Hejdå.

Av Hanna - 23 september 2011 14:20

Hej bloggen!:D


idag var det ju fotbollsturnering i skolan! och det gick sådär... heheh.


Vi kom näst sist. Men jaja sånt är livet!


Dom i vår paralellklass, A-klassen vann faktiskt! Det är alltid vi från södervång som vinner:P


Fast det viktigaste är ju att ha kul. Och det hade jag.


Klockan tre är det dags för innebandyträning, och då skall jag inviga min nya klubba!:D


  Världens bästa klass! Kan ni hitta mig? hihi.

 

Hejdå, bloggar ikväll!;D

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards