hhannaforever

Alla inlägg under september 2011

Av Hanna - 2 september 2011 21:49

Hej bloggen! Förlåt för att jag inte ha bloggat :s


Men idag har det varit vanlig Skoldag, fast det är ju FREDAG!


Vi hade träning och lite sånt, och imorgon är det ju dags för minicup!


Vi möter två andra lag. Och jag skall va målvakt! :OOOO


Jag brukar ju vara back, men jag var målvakt innan, och jag är reserv.


Så när vår "vanliga" målvakt inte kan , så är jag det.


Uach det gick precis förbi en JÄTTESTOR spindel som hade varit under tangentbodet. uschblä....


Men nu skall jag lägga mig!


Hejdå!

Av Hanna - 1 september 2011 17:31

Hej bloggen! ;)


Jag vill tacka er för att ni följer min blogg, det värmer  


Idag har det varit en vanlig skoldag :/


Fast idag så började vi musikelever i 6b ha hemkunskap/teknik och slöjd med 6a...

Det var lite sådär.. asså det är roligare med sin egna klass.


Sen så var jag lite med Ellinor, sen skulle vi på Solosång!:D Vi fick lite pappaer, och sjöng "Perfect" av P!nk :)


Och sen så åkte vi hem till oss själva och så träffade jag mamma vid toppen:s


Sen ikväll skall jag nog dansa lite Zumba och mysa lite, eftersom pappa är i Oslo nu igen :)


Men hejjdå!

  En fin bild på mig och Ellinor:P

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards