hhannaforever

Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna - 17 juli 2011 08:38

DE MIN MOBIL ISTÄLLET, OCH NU VÄNTAR VI PÅ BUSSEN SOM KOMMER TIO I.HEJJH BLOJgGEN FÖRLÅT ATT DET BLIR STORA BOKSTÄVER MEN DET DAMPAR....IAF,NU SITTER JSG OCH CLADDE HÄR PÅ STRANDEN (DAALABADET) OCH FRYSER...VI GICK UPP DEX I MORSE FÖR ATT VI SKULLE HINNA GÅ/JOGGA HIT PÅ EN TIMME OCH DET LYCKADES VI MDED!!VI ÄR STOLA:E NÄR VI KOM HIT AMINKADE VI OSS OCH SÅNT , OCH NÄR VI SKULLE BÖRJS FOTA SÅHADE JAG GLÖMT ATT SÄTED MIN MOBIL, OCH NU SITTER VIVI OCH VÄNTAR PÅ BUSSEN SOM KOMMER TIO ÖVER;DHJDÅÅ//HANNA(L)TA I BATTERIETI KAMERANI KAMERAN!!-_- SÅ VI FOTADE LITE MMMM FÖRLÅT ATT MIN MOBIL DAMPAR MENJAG BRRÄTTAR NÄR NÄR VI E HEMM HEJDÅ//HANNA(L)ABV


Det jag skrev där uppe var innan men du e jag hemma jag "översätter" det:P

Hej bloggen förlåt att det blir stora bokstäver det dampar... Iaf, nu sitter jag och Cladde här på stranden (dalabadet) och fryser...Vi gick upp klockan sex i morse för att vi skulle hinna gå/jogga hit på en timme och vi lyckades på ca 50 min!:D

Vi är stolta:D När vi kom hit sminkade vi oss och sånt, och när vi skulle börja fota så hade jag glömt att sätta i batteriet i kameran!!!Så vi fotade lite med min mobil och nu sitter vi då här och väntar på att bussen kommer tio över (klockan var tio i)

Förlåt att min mobil dampar men jag berättar när vi är hemma!

Hejdå

//Hanna(L)

Av Hanna - 16 juli 2011 21:26

Hejsan;D

Typ vid halv fem så chattade jag med Claudia ( www.disaster.bloggplatsen.se )

på facebook och då bestämde vi oss för att vi skulle sova över:DD

Så jag packade snabbt och duschade snabbt och sen åkte vi:P

Föst så jag o Cladde till Willys o Handlade hamburgerbröd;D

Sen giick vi till Cladde och åt Hamburgare sen så ville vi åka till Vellinge och fota lite och Cladde ville se mina ninisar(:

Och sen bestämmde vi oss för att vi först skulle till Vellinge, sen till Dalabadet och vi skulle typ va hemma vid 11....

Men det gjorde vi inte så då bestämde vi oss för att vi skulle handla godiis och då gick vi till Valen men då kom det en säkerhets gubbe och bah " Här e stängt tyvärr tjejer"

Vi blev skiträdda och typ började skratta och vi gick vidare...Åt fel håll HAHAHAHAHHHAH:DD

Sen gick vi åt rätt håll för att handla godis och då skulle vi gå äända vägen till Willys igen och handla godis men så kollade vi i alla butiker på vägen dit men ingen var öppen...

Till slut kom vi till nåt snabbköp och där köpte vi en liten påse chips:D

Sen gick vi hem o stannade på en lekplats och gungade typ hahah,:)

Sen gick vi hem och åt chipsen och nu sitter vi här och sperlar dator och kollar på tv:D


Imorgon åker vi buss först till dalabadet och fotar tiidigt på morgonen, sen äter vi, och åker buss till Vellinge:D


Bjuder på en bild!!:D

HAHAHAH förra gången vi va xD Haha jag ser gammal ut med man får väl bjuda på sig själv ;P

      Cladde sötnos (L)


Hejdåå

//Hanna(L)




Av Hanna - 16 juli 2011 13:56

Dagens Outfit;D


       Bild ett: Min golf outfit, jag ska golfa nu;D

Bild två: EGobild heheh

Bild två: Dagens outfit (en av mina nya tröjor)


Hejdå:DD

//Hanna(L)

Av Hanna - 16 juli 2011 10:08

Hej:D

Idag ska jag väl bara chilla!8D

Fast vid tolv typ så kommer mina småkusiner (Och deras föräldrar) , Mollie och Alva som jag har berättat om innan:) Dom ska på nåt kalas som ligger nära här:)

Mamma ska också på kalaset så dom ska hämta henne eller nåt sånt!:D

_____________________________________________________________

Sen ska nog jag och pappa golfa lite och sånt:P

Vet ni vad? Igår med mina klubbor så slog jag långt:D Jag klarade 100 m med min järnsjua:D Och typ 150-160 m med Trätrean:D

Vet ni vad som är dåligt?? Jag kunde ta grönt kort för fyra år sen, och om jag hade gjort det hade jag varit duktigare nu, men sen så började jag på bandy, och sen köpte vi stugan och där är vi på helgerna så jag fick sluta:( Och nu gåår jag ju inte på golf men tränar iaf 2ggr i veckan:) Och Nu snart ska jag nog ta grönt kort och bli medlem i klubben:P


Senare kommer inlägg med dagens outfit, för det har jag inte gjort på länge (DEt gick inte när vi var i stugan):DD


  Jag är cool!8DD

Fotad av Tilde

 

Hejdåå

//Hanna(L)

Av Hanna - 15 juli 2011 19:32

Hello bloggen;D

Idag har det varit en helt vanlig blogg förutom att vi åkte hem från stugan idag:D

Det är så skönt att vara hemma!:P

Sen när vi kom hem så spelade jag och pappa lite golf med mina nya klubbor:D

Det är mammas gamla men jag fick dom:D

____________________________________________________________________

Idag ska vi äta en av mina favvo mat rätter!!:D Det är ett recept som min pappa har kommit på!! Vi kallar det för Nam eller Nam nam men det finns egentligen ett indiskt(?) bröd som heter naan som min farmor gjorde en gång för mamma ochb  pappa fast farmor hade gjort lite annorlunda med frön i. Sen gjorde pappa om ännu mer och gjorde det gott:P För inte så länge så smakade jag "riktigt" Naan. Vår nam nam är mycket godare;D

____________________________________________________________________

Jag vet att jag lovade att det skule komma biolder idag men... Ja får nog bjuda på dem på måndag istället för Tilde har datorn, och bilderna är inte på den stora datan så....

Och glöm inte att tävlingen slutar på Måndag! 18 Juli.

Taack och adjö!:P Bjuder på en bild från Oslo


 Nån känd staty från Oslo.

Det var i nån park:P


Hejdå

//Hanna (L)

Av Hanna - 14 juli 2011 17:55

Jag har fått mejls och sånt från seriösa bloggare och sånt om min blogg och tips och en av sakerna är att jag ska skriva mer.....

Ja vet inte hur man kan säga det men typ mer "Seriöst" Eller så, jag ska skriva mindre smileysar och t ex. Skriva Hello Istället för Helloooo Vilket kommer var svårt för mig, eftersom jag älskar att skriva så...

Så min nya regel (För mig) är att jag bara får skriva följande smileysar: :) :D :P :( ^^

Det kommer bli svårt och sånt men jaja man får väl offra sig lite för att bloggen ska bli populärare!:P

________________________________________________________________________

Idag åkte hela familjen (utom kaninerna ofc^^) Till Höganäs!!

Först var vi inne på Dormy, då fick jag en piké-tröja och golfhanske!:D sen gick vi in på iitala outleten, sen gick vi in på något som hette Lager 157!

Vi hade aldrig varit där innan så vi gick in!!:D

Där var en klädes-outlet! Yäy:P

Så jag plockade på mig en hel  bunt med kläder och gick in i en provhytt:P

Jag hittade fem tröjor och en hoodie som jag ville ha.

Allting var jättesnyggt men problemet var att hoodyn kostade mer än alla tröjorna tillsammans!! Om det var synd för jag ville ha den... Men Mamma och Pappa har sagt att när vi kommer hem kan vi åka till Höllvikens outlet och kolla där om den finns där!!:D

Jag fick de fem t-shirtarna (Bilder kommer imorgon) och ett par frank dandy trosor:P

 Sen gick vi  till nån bokaffär, och då fick jag ett snyggt antäcknings block!:P

Sen åkte vi in i Höganäs och åt lite kinamat! mumsigt var det:)

Och nu är vi i stugan igen i regnet....

_______________________________________________________________________

Imorgon skall vi åka hem!!:D

Och glöm inte att foto-tävlingen slutar den 18 Juli!!

Då får vi ha bild kalas, jag ska bjuda på alla bilder från semestern;)

HEJdå


Av Hanna - 14 juli 2011 11:03

Hejsan just nu sitter jag här i stugan utomhus under farstukvisten med Tilde, Melvin och Ella. Det regnar inte just nu men det blåser riktigt mycket!!...

Förlåt för riktigt dålig uppdatering och att jag inte gjorde inlägg igår...

Men nu gör jag ett och det kommer komma fler senare!!:D


  Hejdåå

//Hanna(L)

Av Hanna - 12 juli 2011 10:27

Igår kom som sagt Mollie och Alva hit:DD

Dom  kom typ vid 12 och först så lekte vi lite sen åkte vi till sjjön och badade lite:D

Sen åt vi kyckling, korv, chips och kladdkaka (Vi orkade inte jordgubbarna så dom tog vi i morse istället!)

Sen somnade Mollie och Alva och sen la vi oss andra!!:D

I morse vaknade jag av att Mollie satt i sängen under mig och sjöng x'P

Nu så har vi ätit frukost och dom ska väl snart hem...

Ps. Alva är så himla gullig nu för hon har precis börjat ställa sig upp och drar i alla och vill gå hela tiden...:P

Idag ska jag och pappa golfa lite:P


Hejdååå

//Hanna


  Mollie i påskas!!!:D

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards