hhannaforever

Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna - 11 juli 2011 11:30

Hello mina fina läsare!:D

Detta för bli ett snabbt inlägg för snart så kommer mina kusiner!:D

Det är mina småkusiner, Mollie, snart 4 och Alva,1 :D

Här är en bild som Jag gjorde om i Picnik:P (För länge sedan)

åhhh jaja det dampar...... Får bjuda på bild när jag e hemma...

Iaf, Sen när dom är här så ska dom stanna här och sova över hos oss (med föräldrar) Till imorgon!!:D

 Yeeey:P

Hejdå , går inte att ladda upp bild...... Jajaj ses...

//hanna:P

Av Hanna - 10 juli 2011 20:45

Hej.

Det jaag hatar med livet är att ibland blir man sviken.

Varför måste man alltid bli sviken?

Här är en fin dikt som jag hittade på google, som stämmer perfekt in i mitt liv just nu.

Sviken.

Jag står ensam kvar

Jag trodde du var min vän.

Men igår visste jag inte att nästa dag

Skulle du bli min ovän.

Jag ville bara var snäll

Och hjälpa dig med allt.

Men förlåt då,

Om jag inte kan va överallt.

Jag vill inget hellre än att va din vän igen

Det var inte jag som svek dig, du vill ej va min vän

Vi har varit vänner sen vi var små

Men detta ska väl inte hindra vår vänskap ändå?

Du har gjort fel, det vet du själv

Men nu är du ej min vän, skyll dig själv

 

Bjuder på en bild från idag

 

Hejdå

//Hanna:P



Av Hanna - 9 juli 2011 18:05

Hej på dig:P

Även om jag inte har många läsare så gillar jag ändå att det är någon som läser(och gillar??:P) Min blogg!:D

Idag åkte vi till friluftsbädet här i stugan!:D Jag och Tilde fotade lite bilder ifrån vattnet med hennes kamera (Jag glömde min:P) Så jag får väl bjuda på bilderna när jag är hemma:D Den 18:e!:P Glöm inte att min foto-tävling också slutar den 18:e!:D

När vi var hemma åkte jag och pappa direkt till Golfklubben och slog några bollar på ranchen!:D

Nu grillar pappa så snart blir det mat!!!:P

Bjuder på några biildeer:D

Hännääääääää:D

  

G-Ä-S-P!!:D HAHahahah

   

Happyfaaaaace:D

Hejddå

/Hanna:D

Av Hanna - 8 juli 2011 11:07

Hejsan På er idag!!:D

Idag hade jag tänkt att ni skulle få lära känna mig lite mer!:D Här är några punkter om mig som ni(kanske)inte vet om mig!(L)

  • Jag heter Kristine i mellannamn....:/
  • Min pappa är norsk
  • Min mamma är svensk;P
  • Tilde (min syrra) han en kanin, Melvin
  • Jag bytade skola förra året för att jag kom med i musikklass på en annan skola:D
  • Jag har spelat saxofon i tre år;D
  • Jag gillar att blogga:P Heheheheh
  • Jag har spelat golf sen jag var 7 år men jag slutade när jag var 10 och har börjat nu igen för.. ett år sen:P :D

_________________________________________


Ja, idag regnar det:(

fast jag och pappa ska ändå åka till golfklubben  och träna lite idag:D

När vi kommer hem igen så ska jag ärva mammas gamla klubbor (Hon började spela, spela typ i en vecka:p och dom e typ aldrig använda så nu får jag dem) :DD

Yey vad kul:P

_________________________________________

Jag får väl bjuda på en liten bild från Strömstad:p

  


Adiós!:D

Vi skall till Ikea nu, snart!:P

Kul väl?? Hejdå.

//Hanna:P

Av Hanna - 7 juli 2011 21:15

Hejjjsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnn!;D

Jag är jätteglad att det är några tävlande i min tävling!:P

Om du inte har anmält dig än, Kom ihåg att göra det snart!!:D (L)

________________________________________________________

Jag har nog inte berättat detta än, men jag ÄÄÄLLSSKKAARR teveserien V-Ä-N-N-E-R!!!:D

Nu när vi är i stugan så kollar vi på vänner vaarje kväll:DD (Hanna liiiike;D)

Vi har alla åren på dvd, men jag har tyvärr råkat tappa bort några av skivorna...:/ men son är jag, jag är bäst på att välta ner blomkrukor, att tappa bort skivor, och att glömma mobilen hemma... Hm det är inga bra personligheter...:(Men aja sån är jag(:

Och dessutom jag är lite trööög ibland men det får man leva med...Jag har vant mig. Den ända skillnaden är att man kommer på saker lite senare!

________________________________________________________

Anledningen till att det är så dåålig uppdatering är att jag inte har något usb-surf-grej så jag måste ansluta med mobben och de e trögt:/ Har kanske inte världens snabbaste mobil tyvärr......D:

___________________________________________________________

Jag har inte bjudit på en ny bild på mig på länge!!!!:D:D:D ..D:D:D:

Men nu tänkte jag bjuda på en bild från igår i stugan!!:P

  VASSEGO!:D

Hejdå Kommentera gärna!;D

tack o Adjö

//Hanna(L) <3 :*

Av Hanna - 5 juli 2011 21:26

  Hejsvejj läsare!!:D Mina läsare har ökat nu, nu har jag 7+läsare varje dag!:D Jag skulle bli jätteglad om ni, mina äälskade läsare skulle ttyp rekommendera min blogg till era vänner??(: SNälla gör det ni är så söta jue;)



___________________________________________________________

Idag åkte vi till Norge!!!:D

(Vet ni vad? Min pappa är norsk:P)

Vi åkte till Oslo, och gick runt i några timmar:D

Där är ju så hiiimla dyrt men jag köpte ändå ett par chinos!!!:DD



Chinos, Bik bok 299:-


Jag är nöjd med dem. Faktiskt,.:D


Det ända dåliga med idag är att jag blev svikt av en bra kompis. Men sånt är väl livet..

Hejdå//

Hanna(L)

Av Hanna - 4 juli 2011 23:28

Hellu bloggen!:P Idag har jag haft en riktigt rolig dag faktiskt!!!:)

 Först så åt jag frukost, sen så åkte vi och handlade nya nagellack till mig och Tilde!!:)

Jag fick ett chockrosa, neongul och svart:D (L)

Sen åkte vi til farmors kompis ötanför Strömstad och där hade skojj:P

 Först så hade vi 5-kamp!:D

 Grenarna var: Basket kastning, Pilkastning, Vedstapling, Golf, och Golf med en hand:P

 Mitt lag vann!:P

Det stod lika och på den sista grenen (Golf med en hand) Så sköt jag mina två bollar precis vid stolpen man skulle träffa!:D

 Efter femkampen så plockade vi Smultron, och det var verkligen jättemånga!!!:DD Efter det så skulle vi åka och bada, och eftersom farmors kompis bor ute på landet så var det långt till sjön så vi åkte fyrhjuling dit!!!:D

 Det var ballt:P När vi kom fram så badade vi, och sen fick jag och pappa låna en kanot, så vi paddlade:P :D

 Sen åkte vi hem och då frågade en annan kompis till farmor om vi ville åka i hans båt lite:P Så vi åkte till Furholmen och solade lite:P Det va najjs:P

 Och imorgon skall vi till Oslo!:D Najsigt:P

Fast vi kommer nog inte shoppa något stort eftersom det är väldigt dyrt i Norge.... och juste vet ni vad?? Jag är halv norsk:P Min mamma är Svensk men min Pappa är norsk:P _______________________________________________________________________ Bjuder på en finfin bild på Ella finisen:P <3 (L)

Hejjdå

 

Av Hanna - 3 juli 2011 16:57

Hejsan Bloggen detta är andra gången jag skriver detta, så därför går det snabbt!!:P


Vi har precis ätit lite fiskgryta, och pappa åkte precis ut och golfade med några andra.

Så därför ska jag, Tilde, MAmma och Farmor slappa lite och ha det mysigt!:P


Ikväll skall vi på nån konsert i kyrkan och innan det skall vi antagligen äta glass på glassbaren här i strömstad!:D :P


_________________________________________________________________

Idag åkte vi till Capri och bada och Solade!:P Vi var där från ca.12-15 och jag blev Sjukt solbränd på mina axlaar:S Hoppas att det röda förvandlas till en fin bräänna!;D


Tyvärr så har jag inga bilder från igår men det går väl bra med nån från arkivet??:P


Hejjdåee//

Hanna(L)

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards