hhannaforever

Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna - 28 juli 2011 09:29

Hej bloggen:D

idag ska jag va med Smilla:) Yeey:D Kul att inte bara sitta och ha tråkigt.


Senare ikväll ska jag ha golflektion igen:P Idag ska vi hålla på med regler och sånt.


Ja, detta fick bli ett kort inlägg för nu ska jag klä på mig, fixa mig och sånt:)


Får bjuda på lite bilder:)

          Hejdå:D

Av Hanna - 27 juli 2011 22:31

Hej bloggen:)

Jag är med i en fototävling på en annan blogg och här är mitt bidrag:DD

  Vad tycker ni??


Hejdå och Gondatt;D

Av Hanna - 27 juli 2011 19:35

Hej bloggen:)

Just nu lyssnar jag på http://www.youtube.com/watch?v=9PXF1cvPGr8

Vilket som är Never say Never  med Cimorelli, eftersom jag inte gillar JB...

Men cimorelli är alltid bra!:P



Idag har jag inte gjort något typ förrutom golf, tv, kaninerna, sola, tv, messa:)

Vid 17:00 kom mamma och pappa hem och sen åkte jag och pappa till Golfbanan och idag så slog vi bunkerslag:)


Jag ska ha tre träningar till, imorgon, och sen två gånger nästa vecka och sen är jag redo att ta grönt kort!:D

Yeey:)


Ääälskar inte ni när det är fint väder?? <3

Sol in my <3 ;D


Imorgon skall jag inte göra något (D:) tråkigt? svar: Ja.


Jag vill va med nån men vem kan jag ringa??:)

Jaja. jag får ha ännu en tråkigt dag. yääy-_-


Får bjuda på en liten bild ;D

 Först Alva, ssen jag:D

Av Hanna - 27 juli 2011 16:24

Hejj bloggen;) Idag har jag varit hemma hela dagen:/ och vet ni vad?? Den 9-10 augusti ska jag på cup:D tyvärr kan jag inte fota så men...jaja:) jag ska golfA snart:D Gör inlägg när jag är hemma igen!!;D

Av Hanna - 25 juli 2011 15:46

Hejjj på diig!:D


Just nu sitter ja, Smilla(Zmilson), Ida (Smillas syster), Twining(Emma), Jalli (Julia) på bibblan och spelar dator:D

Vi skulle egentligen göra en lek där vi skulle cykla till olika ställen på hela alfabetet men vi hann bara till b, för vi ville stanna på bibblan:D


Så ja nu sitter vi här.


Ikväll ska vi alla sova hemma hos Smilla(Hoppas bara det går för alla:s)

det ska bli kul:)



Jag har ingen bild men jag får ta nån som jag har visat innan:P



Hejdååå

  Jag vill ha sol :)   Mollie 2 år:)   Grattis:DD

Av Hanna - 25 juli 2011 10:10

Ja, hej!:D

Idag ska jag städa mitt rum, för det har varit en tsunami där... och jag ska typ börja nu:) om 20 min:D

Smilla frågade om vi kunde va men sen loggade hon ut från fb och svarar inte på sms... Så Smilla, om du ser detta, kolla din mobil!!(Och svara på smset:P)


Ja, så förhoppningsvis så ska jag va med Smilla idag. Ja typ inget annat.

Eller jo ikväl 18:00 så ska jag och pappa träna lite golf:D


Hejdå jag får väl bjuda på en liten bild!:D

  ojdå den va lite suddig...Jaja:)


Av Hanna - 24 juli 2011 17:35

Näst bäst!:D

  

Prisutdelning;D

  

Mål ;d yey!

  

Matilda skjuter mål i krysset xP

  

Hihih jag och min twining och resten av laget ofc;D

  

 Hihih jag och Julia på uppvärmningen:P



Ja det var nog om det. Hoppas ni blev nöjda!:P


Nu vill jag tillägna en sång till alla offren och deras anhöriga som var med i katasrofen.

Som deras statsminister sa; Eftersom en person visade så mycket hat, tänk då hur mycket kärlek vi alla kan dela med varandra.


 http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4&ob=av3e

DEnna underbara låt får mig att tänka på detta.


stolt halvnorsk;D



Hejdå:d 



Av Hanna - 24 juli 2011 08:42

      Cha cha ;)

Idag vaknade jag vid åtta:o

Sen så låg jag i sängen en stund oc sen tog jag datorn och la mig på sängen igen ;P

Nu ska jag ladda över bilder från igår!:)

Hmm, nu hittade jag inte sladden... Så bilderna får komma imorgon! Sorry!:P


Jag har en fråga till er!: TYcker ni att jag ska byta header och design fast jag precis har gjort det? Eller skall jag ha kvar den jag har??

 

Jag är tacksam om ni hjälper mig!!:P


Idag så ska jag och pappa åka till min kusin Mollie (Som jag har berättat om innan)

Och fira hennes 4-års dag!:) Jag hoppas at jag har hittat kamera sladden tills då så jag kan fota där...:)


Efter kalaset så ska vi alla fyra åka hem!:)

Och förmodligen äta något gott:o ^^


Hejdå:)

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards