hhannaforever

Alla inlägg under juni 2011

Av Hanna - 21 juni 2011 16:17

Hej bloggen:P

Jag hade inget att göra och så kom jag på att jag skulle åka och köpa kaninmat så det gjorde jag:) När jag kom in till centrum vid toppen började det stinka fisk för fiskbilen var där. Usch:S


Jaja här hemma luktar det inte så iallafall!:D När jag kom hem hade jag fortfarande inget att göra så jag gjorde nya "skyltar" till dagens outfit och dagens önskelista:D Jag tänkte inviga dem nu med att skriva dagens outfit och dagens önskelista:P


 

Eftersom jag bara var inne i huset hela dagen hade jag myskläder så det är inget speciellt egentligen:)


Svart linne, H&M 99:-

    

Puma sweatpants, Stadium  299:-




  

Glasögon Ray-Ban, smartbyglasses.se 939:- 

 

Tröja, HM (tyvärr slut i webb-butiken) 39.95:-

  

        

Shorts, H&M 99:-



   

Björn Borg väska, bagatoo.se 399:-


 

Flipflops race marine, Stadium 29:




Ja det var nog allt:D

Alltså O M G jag vill shoppa! Jag kanske ska åka stan imorgon??:) Men med vem? hmm.. Jagv et vem jag kan fråga:) Dom har ju rea överallt!:D :D :D

Tilde var och shoppade idag med sina vänner:) Kolla på hennes och hennes kompis blogg www.bytvillingglitter.blogg.se så kan ni nog se vad dom shoppade:)



Hejdå puss och kram

//Hannaa:) (L) <3 :*

Av Hanna - 21 juni 2011 13:34

Hej:)


Har precis ätit lite, mumssss:P

Jag har tråkigt:(

Jag vill va med nån:S

Nån som vill va nån dag?:/:D

JAJa här kommer en bild på mig:P


   Happyface:P



  Fjortizz min, haha:P


  Jag och Claudia <3


   Fjortzzmin xD ... och...


   ...Emo min!!!!XD XD XD XD HAHAHAHAHAHAH!!:P


 

Ja det var väl alla jag tänkte bjuda på :D


Kommentera gärna;) <3 (L) :*


Hejjdå puss puss

//Hanna (L)

Av Hanna - 21 juni 2011 10:12

Hejhejj;D


Här är min nya "dagens outfit" skylt!:D


        

Haha jag vet, lite extrem är den men vad tycks??:D

Av Hanna - 20 juni 2011 20:43

Hellu sötnosar!;)

För första gången ever på denna bloggen vill jag presentera:

DAGENS OUTFIT!:D


  

Pumakofta, Stadium 699:- 

Vitt linne, New Yorker 99:-

     

Haremsbyxor, H&M 299:-

   

Race marine sneakers, Stadium 599:-



Och nu kommer dagens önskelista!:D


   

Vet inte riktigt var de kommer ifrån,  jag hittade dem på google:S

Men jaja;)

Nu ska jag fixa lite bilde på Picasa 3 som förmodligen kommer upp i bloggen nån gång!:D Hejdå sötnosar:)

 

 

Av Hanna - 20 juni 2011 11:16

Tjenaa;)


Detta är min nya blogg:D Jag har måånga bloggar sen innan som jag aldrig skriver i... Men nu ska jag försöka skriva iallafall två ggr i veckan!:D

Eftersom ni kanske inte känner mig så ska jag skriva en liten presentation!:D


Jag heter Hanna, är tolv år och jag bor i skåne, lite nedanför Malmö:D

Mitt allra största intresse är musik!  Jag  går på solosån, saxofon, och jag kan spela många andra intrument som t ex. piano, bas, gitarr, trummor m.m Mitt näst strösta intresse är innebandy! Jag har spelat i snart tre år och älskar att spela!:D

Fast nu när det är sommarlov spelar jag ju inte, men jag är ute och joggar varannan morgon med mina vänner^^

Jag har en gullig dvärgvädurs-kanin som heter Ella! Hon är skiitsöt<3

Jag har mamma, pappa och en syrra som heter Tilde;) Tilde och hennes kompis har en blogg, www.bytvillingglitter.blogg.se

Ja det var typ allt ni behöver veta!:D


Hejdå sötnosar nu ska jag fixa design och header och sånt!;D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards