hhannaforever

Alla inlägg under november 2011

Av Hanna - 13 november 2011 09:53

Hej bloggen :)


Idag ska jag bara chilla här hemma, och städa mitt rum för vi ska ju snart göra om där :p


Det tar ju en liten stund , men vad ska jag göra sen? O_o


Får väl sitta vid datorn och lyssna på musik :D


Vet inte vad jag ska skriva nu så.. Hejdååå!


 

Om du inte ville, varför gjorde du det ens från början!?

Av Hanna - 12 november 2011 17:39

Hej bloggen!

Sry, har inte bloggat och varför har jag redan sagt!


Snart (klockan 18:15) så ska jag ha konsert med saxofonen.. Och man mååste ha svarta byxor och en "fin" tröja.. Men jag får väl se vad jag hittar!


DAG 4 - DINA HUSDJUR


Ni vet nog redan om mina husjdur.. Men ändå!


Just nu har jag ju min älskade kanin Ella...

 


Och Ellas Broscha(stvn, haha) Melvin


Jag och Melvin...

 

Jag älskar Ella, hon är hur söt som helst och finns alltid där för mig <3

PUSS PÅ DEJJ<3


här kommer lite bilder på den söta :D

         

Så, det får väl räcka .


HEJDÅ :D

   



Av Hanna - 11 november 2011 18:22

hejj^^


ska bjuda på en liten bildbomb.. för jag har inget att skriva! xD

Enjoy!

(fast det är bilder från arkivet, men ändå!)


Höhöhöhö ful.

  

Happyface xD

    

Flätor hahah xP

 

The sun always shines on my face :D

 

Bild från i somras i Trellehulla med bäästa Cladii <3

  

Sommar . <3  

HAHAHHAH USCH :(

 

Denna bilden är bara allmänt ful..

   

Minnen. <3 då frös vi ellerhur cladi?:* 

 

Typ ni bild som ni har sett :)   



Hoppas ni gillade min lilla bomb, ihihihih :D

HEJDÅ <3

Av Hanna - 10 november 2011 18:58

Hej bloggen :D


Idag är jag glad!


Mina vänner vet varför ;)


Och så fick jag 41/41 på So-Provet!! känner mig som en plugghäst :')


Detta får bli ett lite snabbt inlägg, hinner inte med sån där "dag" idag..^^


Men det blir imorgon:p


Tack så jättemycket, alla ni som läser min blogg!


ALL LOVE 2 U! <3


Hejdå, här får ni en bild eftersom jag e glaad idag :p

 

You're the one that i want ;)

Av Hanna - 9 november 2011 18:04

 DAG 03 -DINA KOMPISAR


Jag har många fina kompisar:) Har ju gått på två skolor och bor nära den tredje i Vellinge, så jaa.


Mina närmaste kompisar går i min klass. Det är ju lättast att hålla kontakten med dem.. Och typ alla mina andra kompisar ska flytta och sånt det är ju svårt att hålla kontakten då.


Jag kan inte riktigt välja ut en aldra bästa kompis. Jag har för många, både tjejer och killar ;)


Ska bara chilla idag, inte träna :(


Heejdå:)

 

ful bild från i somras..

 

Kommentera!


Av Hanna - 8 november 2011 16:07

Tja.. Som sagt pallar inte blogga.. men gör det för er skull!!


DAG 2: DIN FAMILJ


Min familj är en helt vanlig familj.


Jag

Tilde, min storasyster, 14 år

Mamma Josefine

Pappa Are(norskt namn)


Har tyvärr ingen bild på oss alla på denna datan.. men vi får se nån annan dag!


Fick ett jättefint snäck-halsband av Maggis idag(Hon är hemma från Gran Canaria!)  och jag fick et JÄTTEfint snäckhalsband av henne!! Tack ! <3  Och hon är brun som en pepparkaka också..fusk.


Längtar tills vi ska dit! Då ska jag köpa något till Maggis också, heheheh... ;)


Ska på sax kl. 17:30. Heeejdå :)


 

Bild frånarkivet.

 

Ps.Min mobil laggar rkt mkt! så sms bomba nt mej, då exploder säkert min mobil..Längtar tills jag får en ny!:p

Av Hanna - 7 november 2011 15:56

Hej bloggen!


Har typ helt tappat blogglust nuförtiden... så kommer antagligen inte blogga varje dag längre.


Men jaa, jag försöker. det är så mycket med skolan, och sen så har jag aktiviteter varje dag.. Fast idag ska jag inte på träningen. Mår inte riktigt bra idag, hostar jättemycket! Får inte dessutom heller, jag är ju inte heeelt frisk än!:(


En bra nyhet: jag ska köpa en ny mobil!!


Jag ska köpa min morbrors gamla Htc Desire Hd (tror jag att det är ,hahha)!!


ihihihih längtar!! Fast det tar en stund, eftersom han ska köpa en ny mobil först...:/ men då har jag något att se fram emot!


Längtar! Har fått stå ut med min dååliga gamla teegelstensmobil tillräckligt länge nu!


Har kollat lite på internet och så, recensioner och sånt, och den verkar jättebra!


Och så har jag kollat på skal och sånt som jag vill ha till den haha xD


Hejdå bloggen, ha de gött! :p

 

jättesöt bild på mig.. NOOOOT xDDD


Av Hanna - 5 november 2011 21:55

Hej bloggen. Som ni märker har jag satt lösen på min blogg, eftersom det ändå bara är min släkt och vänner som läser den, och pga. Kommentarer....


Men nu ska jag berätta om idag!


Jag och pappa åkte hem från stugan. På vägen så åkte vi till Mobilia!


Detta fick(/Köpte) jag!


       

Fyra nagellack : Grönt och orange från depend och rött och vitt från Kicks.

 

 

  

Typ sånna höga byxor från Kapp Ahl

  

Ett par typ höga byxor till från Kapp Ahl

 

Och sen ett par helt vanliga svarta fingervantar!


Är rätt nöjd med vad jag fick!


Hejdå;)


 

hihiih lite ful egobild :)

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards