hhannaforever

Alla inlägg under oktober 2011

Av Hanna - 21 oktober 2011 11:55

Hej bloggen!


Idag mår jag bättre, har ingen feber :D eller jag har 37.5 så det är bara lite.. Men jag hostar mycket :( Jag vill sluta men det går inte D:


Jag installerade nyss sims 2 på datorn ^^


Men nu ska jag äta. Antagligen paprika med fyllning, som vi gjorde igår! Pappa var i Oslo så det var en tjej kväll , och så kollade vi på American Pie :)


Bjuder på bilder från igår , senare idag.


Heeejdå, ska äta nu :p


 

Jag och min syrra, Tilde :) Lite mobbad bild heheh.. Fotad med Tildes kamera.


Av Hanna - 20 oktober 2011 11:42

Hej. Som ni ser i rubriken så pluggar jag . Så det blir ett snabbt inlägg. Men hallå, ni som har Franska med mig, vad har ni gjort nu när jag har varit borta?  Snälla svara!


Min feber har nästan gått helt ner nu, är snart frisk! Men min hosta är hemsk, jag måste typ hosta annars....Hostar jag! Och min näsa är toooorr och ja, jag har ju öroninflammation..


Bjuder på en bild, sen måste jag gå.


  Hanna 3 år i bokskogen ^^

Av Hanna - 19 oktober 2011 17:15


       


Vill bara resa iväg från min "sjukdom" nu!!!!


Läängtar till Januari :p


Ville bara säga det, Hejdå!

 
Av Hanna - 19 oktober 2011 11:48

Hej bloggen :)


Idag har jag feber igen -.- bara lite men ändå. Det är ändå ganska tur att mamma också är sjuk! tänk att vara hemma själv i nästan två veckor :s


Vet ni vad? Jag saknar faktiskt skolan lite :o För att kunna vara i skolan måste man ju vara friskt, och JAG VILL VARA FRISK!


Och jag hatar pencillinen jag tar, den gör så att jag känner mig mätt, och sen plötsligt blir jag jättehungrig. Och idag har jag bara ätit riskaka..


Annars idag ska vi bara ta det lugnt. Jag hoppas på att febern går ner idag, så är jag hemma feberfri imorgon och går i skolan fredag. Fast jag vill komma imorgon!  Men jag känner mig lite bättre än innan (:



Hihih fint va? gjorde den på www.pummelvision.com och rekommenderar det!

Av Hanna - 18 oktober 2011 17:02

Hej. har precis varit i Malmö med mamma. Alltså vi var hos doktorn..


Först så lyssnade hon på min rygg hon också, och vi pratade lite och så.


Sen frågade hon om jag hade ont i öronen. Och det har jag :s Så då kollade hon lite i mina öron och så sa hon att jag hade öroninflammation! :o


Men ja, jag ska iallafall fortsätta ta min äckliga pencillin..


Sen gick vi på apoteket och köpte lite mediciner typ.


Hejdå :p


 

Av Hanna - 18 oktober 2011 13:04

Hej bloggen! Som ni kanske har märkt på sisånde, så har jag börjat att skriva rubriker som är sångtexter. Och det tänker jag fortsätta med! Jag såg det på min kompis Tovas blogg, och härma henne lite ^^ Hoppas det var okej? Ochförlåt,jagglömdevaddinbloggheter!


hemma idag igen. har feber men lite mindre än igår, så det är bra. Men hostar ännu mer idag, och har huvudvärk.


Men klockan halv 4 så åker jag och mamma till doktorn (i Malmö idag) och kollar lite, eftersom jag antagligen har lunginflammation "/ Men jag ska tvinga mamma att köpa en smoothie till mig på Red Fellas efter ;)


Hihih :)


Jag är klar med min första sims film nu! Den blev rent ut sagt skitdålig. Gjorde den i Windows Live Movie Maker, tänker INTE göra simsfilmer där igen! Bjuder på den sen , men nästa film gör jag inte i WLMM !


Hejdå

  Me and my cameeeraaaa ^^ Fotad av Tilde .

Av Hanna - 17 oktober 2011 10:08

Hihih,  rubriken är ju en del av en låttext. xP


Det blir ett lite snabbt inlägg nu. Idag ska jag publicera min The Sims 3 film! Hoppas ni gillar den hehheh... Jag kommer göra tre delar. Om du inte gillar sims, så kan du ju alltid kolla filmen ändå, den handlar ju inte om sims, det handlar om en tjej och hennes liv.


Det är allt jag säger om den! Och jo, den heter "Mitt Liv". Hoppas ni gillar den!


Idag är jag (som ni kanskke förstått) hemma igen. Och jag fortfarande har feber imorgon så ringer mamma till doktorn igen, för då har jag antagligen lunginflammation.


Som jag har sagt så skulle jag ha utväcklingssamtal, men eftersom mamma också är sjuk, så blev det inget :/


Hejdå :)


  My eyes! :D



Av Hanna - 16 oktober 2011 17:02

hihih rubriken är från Who Says - Selena Gomez . Låten är bra, jag förstår inte vad allt sånt babbel handlar om? :)


Oj, nu märke jag att min text är olika? men jaja. Jag hållde på att fixa lite innan, som ni ser .


För kanske två timmar sen så ville jag fota, min feber hade gått ner till 37.7 så jag sminkade mig lite, sen gick jag och Tilde ut och fotade varandra. Ni ska få se lite bilder.


          Som ni ser, dom blev inte jättebra...

 

Men nu ska jag äta ! Hejdå :)

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards