hhannaforever

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Every day is so wonderful -right?

Av Hanna - 16 oktober 2011 11:16

  Hej bloggen! Sitter just nu här i sängen på kontoret och fryser ihjääääl..


Alltså, det är jättefint väder ute,  men det är så himla kallt! Tur att jag redan har köpt "utrustning" för vintern och hösten! Idag skall jag och Tilde fota lite Höst/Vinter bilder till våra bloggar.


Och jag har 37.9 nu, så det är bättre. Men jag kan antagligen inte gå till skolan imorgon. Man ska ju vara hemma en dag feberfri också. Om jag skall vara ärlig, så saknar jag skolan lite :o


Men annars idag ska jag vila, och sova så mycket som möljigt för jag vill vli frisk! Orkar inte vara sjuk längre..


Idag skulle Tilde och Pappa på någon messa (Tilde ska konfiremera sig) fats jag och Mamma kan ju inte med, vi är sjuka.


Till frukost idag så år jag godisnappar:p


För igår så kollade vi på The Godfather och jag åt lite godisnappar och sån där Maoam ;D


Jag tyckte att det Godfather var bra, men den var hiiimla lång (2,5 h) och lite svår att hänga med. Och jag tycker synd om en häst som var med i filmen också :((


Heejdå :)

Bild från immeln ;) COPYRIGHT! jag har fotat, jag äger bilden.

 

Ps. Som ni kanske har märkt håller jag på att fixa min design på bloggen. Jag ska försöka att fixa klart den idag eller imorogn, eftersom jag och Tilde skall fota idag.

Det kanske händer konstiga saker om ni trycker på olika grejor och sånt, men dte får ni acceptera! :p


Hejdå ^^


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 17 juli 2012 14:18

Hej! Brukar ju inte blogga på denna bloggen men nu finns bloggplatsen appen, så jag tänkte prova göra ett inlägg bara! Hehe. Hejdå! ...

Av Hanna - 2 april 2012 09:53

www.hali.blogg.se

Av Hanna - 2 januari 2012 21:19


Hej alla mina fina läsare.   Tack för allt ni gjort, kommenterat och sånt. Jag gillade verkligen denna bloggen och att blogga här, men nu är det dags att gå vidare..   Så nu har jag startat en ny blogg! Hoppas att ni tycker den är bra och att...

Av Hanna - 31 december 2011 19:56

Hej bloggen, och förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har inte direkt haft tid. Men nu bloggar jag iallafall! Sitter just nu i stugan här med paddan (ipaden) familjen, och lite av släkten. Jag önskar en alla ett gott nytt 2012, och jag önskat...

Av Hanna - 27 december 2011 19:03

Hej bloggen! Har nyss kommit hem från en lång dag med endast innebandy! Från klockan nio på morgonen till sex på eftermiddagen... Lång dag, och det fortsätter imorgon ! Det blev ett snabbt inlägg, men jag bloggar från iPaden. Så därför kan jag ty...

Presentation


följ gärna min blogg ! ♥

Fråga mig

30 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Gillar du min blogg? ;D
 JA :D
 jadå:/
 Sådär...
 Nee >:)

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards